Finomítás

A finomítás egy bonyolultnak tűnő, de megértve egyszerű, és fontos eljárás.
Lehetséges HK nélkül is, igaz akkor kissebb a siker esélye, de nem lehetetlen. A dolognak kettős célja van, egyrészt növeli a felszerelés tartósságát, másrészt +bónus vihető bele.

Több lehetőség közül választhatunk. Induljunk ki abból hgy nincs semmink.

Elszaladhatunk a boltba, és veszünk egy üres vértet, vehetünk másik játékostól is (Itt figyeljünk a tartósságára, és lehetőleg legyen benne ALUL +bonus), vagy azt használjuk amit mi magunk szereztünk mob-tól. (Megj.: A drop cuccok között van olyan ami erősebb alapból mint a bolti, érdemes olyannal dolgozni).

Ha nincs benne bónusz, akkor megkisérelhetjük Mester formulával, hogy vigyünk bele, csak sajnos itt előfordul, hogy a belsejébe ir kékkel, és az ilyen cucc a továbbiakban nem fejleszthető. Gyártott cuccnál kifejezetten nem ajánlott mert tönkre teheted vele! Másik módja hgy finomitod olyan talált, vagy mester formulával előállitott cuccokkal, amikben van alul (is) + tulajdonság. FONTOS!: Mielőtt finomitani kezdesz huzd a céltárgyat +1re! Igy garantált hogy a finomitás nem ir bele kékkel oda ahova nem kellene. 

Tehát most van egy +1es (jó esetben már bonusos tárgyunk) 0/5 finomitással.

Ha mindenképpen HK-val akarunk finomitani a maximális eredmény érdekében, de nincs elég HK-nk hogy jusson finomításra és fejlesztésre is, akkor megtehetjük, hogy először fejlesztjük azt amink van. Később is lehet a már +os (akár +20ast is!) tárgyat is finomitani, mert a Boltban vett reagensnél nem számit milyen szintű a céltárgy. Annyi, hogy akkor sok ezüst lesz egy finomítás, viszont adig is míg nem finomítunk kevés (aránylag) HK-ból erős védelmű – támadóerejű felhúzott cuccokkal játszhatunk tovább.

Milyen, és mennyi bónuszt melyik felszerelésbe? 

  • Ruhákba kétféle védelmi bónusz vihető, fizikai, és mágikus védelmi arány
    Felsőruha: +10-15 max
    Nadrág: +8-12
    Sisak: +8-12
    Cipő: +4-7
    Kesztyű: +3-4

Ha reagenst használsz finomításra azokban ezeknél jóval magasabb értékek is előfordulnak, de ez ne zavarjon, annyit ír át belőle amennyit átír. Szerencsés esetben jó magas számot. Ez csak védelmi bónuszokra igaz!

  • Kézifegyverekbe (nem mágikus) maximum 3 féle bónusz vihető:
    Támadási arány (max értéke +35-45),
    Támadási, és távharc* támadási sebesség (Max érték 10-12),
    Kritikus közelharc** ütés (Max érték 10-12)
  • Mágikus fegyverekbe 4 féle bónusz vihető át:
    Mágikus arány (+15-25),
    Kritikus mágikus sebzés (+25-30),
    Mágikus sebzés (+15-25),
    Mágikus támadási osztály (70-75)

Finomításkor a magas érték csak úgy érhető el, ha olyan + van valamelyik reagensben amit szeretnél hogy átvigyen. Soha nem adódnak össze a reagensek értékei, és a köv. reagensből sem adja hozzá! Az történik hogy (szerencsés esetben) felülírja a legmagasabb reagensben található értékkel. (példa: a fegyvered támadási aránya +19, ha olyan reagenseket teszel az R kockákba amik ennél magasabbak R1: +29, R2: +34, R3 +25 és sikerül átvinni, akkor az egyik értékkel felülirja a +19-et, és mondjuk +29 lesz.)
Ha olyan bonusz IS van benne ami nem illik az adott tárgyba. ne törődj vele, az eljárás figyelmen kivül hagyja ami nem neki való, de a kellő bónuszt átviheti.

Siker esélye

Mint mindenben ebben a dologban sincs 100% os biztos siker. Ha HK cuccokat használunk abban az esetben azért igen jó esélyünk van max- közeli bónuszokra a tárgyainkban.
Bolti (HK) Reagens használatával juthatunk csak fegyverbe illő max közeli értékű bónuszokhoz sajnos. Ruhákhoz nyugodtan használhatunk Dungeonos drop cuccokat (59 dungi már kifejezetten jókat dob!) ezzel rengeteg HK-t spórolhatunk meg.
Ha a fegyverünkbe bolti reagenst használunk, ugyis lesz benne rengeteg olyan érték ami csak ruhába jó, ezért mindenképpen hagyjunk 1-2 finomitási lehetőséget a ruháinkon ha tudjuk hogy veszünk majd bolti reagenst. (59 dungis cuccot ha nem vagyunk olyan szintűek másik játékostól tudunk csak beszerezni. Viszont játékpénzért juthatunk jó reagensekhez)

  • Mindenképpen használjuk a “Kézművesek könyvét” (100% sikeres finomitás), és a Mester Tekercse-t (+300% esély a bónusz átvitelére) akkor nem pazaroljuk a drága nehezen megszerzett JÓ reagenseinket.
  • A finomítás úgy működik, hogy a 3 db R négyzet közül véletlenszerűen választja ki hogy melyikből és melyik értéket írja át (ha átírja bármelyiket is), ha azt választja amibe nem tettünk semmit, akkor semmi nem fog történni, csak a tartósságot növeljük, és elvesztettünk egy finomítási lehetőséget az 5-ből. Ezért ajánlott legalább 2-be, de inkább mindháromba reagenst tenni!
  • Egyszerre csak egyféle bónuszra koncentráljunk lehetőleg, és csak olyanokat (IS) tartalmazó reagenst tegyünk be, amit szeretnénk átvinni, vagy növelni.

Sok sikert a finomításhoz!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük