Fejlesztés HK-val

Plusszolás +14-ig

Mielőtt nekiállsz húzni gondold végig!
Megfelelően nemesítetted a tárgyat? Mester tekerccsel tettél bele valami alapot? Ha felhúzod a tárgyat, utána már csak arkanae reagenssel, vagy
“dungeonos” (49,59,69-es küldetés) cuccokkal fogod tudni nemesíteni!

Ha pluszolás előtt nemesítesz, az úgy lényegesen olcsóbb és várhatóan
jobb értékeket is tudsz bele rakni.

Van egy másik elmélet, miszerint az “üres”, nemesítés nélküli tárgyakat könnyebb felhúzni, kisebb eséllyel törnek, mint a jól nemesítettek.

  • +2-ig: Nem kell semmi extra, a siker biztos.
    Elvileg van valami minimális esély, hogy +2-nél töri,
    úgyhogy ha világok vizéből gyártott szetted van, egy túlélés ital nem árt. Amúgy sima tanonc tekerccsel felviszed, és kész.
  • +3: Ha teheted akkor itt használj segéd vagy mester tekercset.
    Szerencse ital nem kell. Túlélés ital innen kötelező!
  • +4: Segéd vagy mester tekercs.
  • +5: Ha van segéd tekercsed, akkor inkább törd vissza +4-re
    egy lerontás tekerccsel, és onnan próbáld +6-ra vagy +7-re rakni.
    Ha nincs segéd tekercsed, csak tanoncod, akkor húzz rá.
  • +6: Jó szám, told rá a segédet.
  • +7: Itt nagyon rosszak az esélyek a fejlesztésre. Törd vissza +6-ra,
    és onnnan csináld mester vagy segéd tekerccsel. Ha nincs, akkor szerencseitallal csináld, de még úgy is gyakran tör .
  • +8: Jó szám. Néha töri azért, de szerencse itallal szinte biztos a siker.
  • +9: A másik “rossz” szám. Tedd vissza lerontás tekerccsel, és +8-ról
    próbáld mesterrel.
  • +10: Szintén “Jó szám”. Még szerencse ital nélkül is felmehet +13-ig.
  • +11: Az utolsó szám, amire még érdemes lehet “ráhúzni” szerencse ital nélkül, ha van maradék túlélés italod és segéd tekercsed.
  • +12: “Nagyon rossz szám” Mindenképp tedd vissza 11-re.
  • +13: Jó szám. Ha elég bátor vagy, szerencse itallal húzz rá nyugodtan.
  • +14: Rossz szám. Erre sose húzz rá. Ha 14es lett hagyd így, és örülj neki. 🙂

 

Plusszolás +18-ig

Az első lépés, hogy kitaláljuk hanyas tárgyat szeretnénk!
Ez nagyon fontos! “Lőjük be” előre, hogy hol akarunk megállni.
Ehhez kell méretezzük ugyanis a hk és lerontás tekercs mennyiségünk,
illetve egy kicsit kordában is tartjuk magunkat, hogy ne kapjon el a gépszíj.

A kiindulási alapunk, legyen mondjuk egy +11es tárgy.

Amennyiben a fejlesztett tárgy nagyon fontos nekünk (gyártott páncél,főfegyver, stb…), akkor a következő HK mennyiségekkel számoljatok a fejlesztésre. Lehet, hogy sokkal kevesebből meglesz, de ha mégse, akkor ne legyetek bajban!
Nem kellemes egy 17-18as helyett, egy 11es fegyverrel menni csatába,
csak azért mert bevállalósan ráhúztatok 17-18ra és utána már, sehogyse akart visszamenni.
Ráadásul, ha nem jól mérted fel a szükséges HK mennyiséget,
akkor egy ideig (újabb vásárlásig) nem is fogod tudni visszahúzni.

Tehát. A következő mennyiségek arra vonatkoznak, hogy ha fejleszteni akarsz egy kategóriát a páncélodon/fegyvereden, akkor mennyi hk-val rendelkezz, hogy ez 95%osan sikerüljön, és ha mégse, akkor legalább az eredeti állapotára visszarakd.

11-ről—13-14-re 73-92HK
13-ről—15-16-ra 165-219HK
15-ről—17-18-ra 500HK
17-ről—19-20-ra 1250-1500HK

A lényeg, hogy ha elkezditek, és 2-3-szor is töri egymás után ugyanarról a számról, (pl. 11ről 3szor egymás után nem sikerül a fejlesztés) akkor inkább hagyjátok. Meglehet próbálni pár óra múlva, vagy másnap. Soha, de soha ne siessetek egy fejlesztéssel!

Ne erőltessétek, ha látjátok, hogy nem megy! A legnagyobb bukások mindig ebből vannak! Hidd el túllehet élni, ha pár napig még nem olyan szintű fegyverrel, ruhával mászkálsz…

Kategória I. 13-14-re fejlesztés

Induló csomag: (73-92HK)

5-10 túlélés ital 19-38 HK

10 mester levél 25 HK
10 szerencse ital 29 HK
5-7 lerontás tekercs 1-1,4 arany
1-2 pohár soproni/szekszárdi kékfrankos (1000-1500Ft/palack)

+11 TÚLÉLÉS ITAL!!, szerencse ital, mester tekercs
siker esélye: 40%

+12 lerontás tekercs
siker esélye: 10%

+13 örül, egy pohár bor

+14 nagyon örül, két pohár bor

Ez még egyszerű történet. 11-ről mester tekercsel próbálkozol.
Ha kétszer törsz, akkor inkább pihentesd. Később biztos sikerülni fog!
Ha 12-re megy csak fel, lerontás tekerccsel visszarakod 11-re és újra kezded.

Kategória II. 15-16-ra fejlesztés

Induló csomag:(165-219HK)
15 túlélés ital 57 HK
20-30 mester levél 50-75 HK
20-30 szerencse ital 58-87 HK
15 lerontás tekercs 3 arany
Ehhez már testesebb, de még kedves, behízelgő bort ajánlanék!
1 üveg 2007-2008as villányi vagy szekszárdi merlot, esetleg cabernet franc (1000-2000 Ft, pinceáron).

+13 túlélés ital, szerencse ital, mester levél
siker esélye: 35%

+14 lerontás tekercs
siker esélye: 10%

+15-16 örül, kedvesével/barátaival megissza a bort

Itt már fontos, hogy megpróbáljuk megérezni, hogy megy-e a fejlesztés vagy sem. Próbálkozhatunk kedvünkre, de ha nem megy (3szor töri, akkor hagyjuk).
A kovács nem szalad el!
Ha szívünknek kedvesebb tárgyról van szó, és nagyon nagyon akarjuk,
akkor megpróbálhatjuk, a “töréses” technikát. Ez abból áll, hogy fogunk egy másik +11-es, számunkra közömbös, vagy nem fontos tárgyat.
Elöször ezt rakjuk be, és ha ezt betöri a kovács, csak akkor rakjuk be a +13-as, számunkra fontosabb tárgyat.

Ha ne adj isten törnénk 13-ra, és lejjebb megy akkor sincs semmi gond, hiszen 13-ra még könnyedén felmegy. Ha meg nem megy könnyedén, akkor tudjátok mit kell csinálni!! Igen, igen! Meginni a bort és kikapcsolni a gépet. 🙂

Kategória III. 17-18-ra fejlesztés

Induló csomag:(438HK)
30 túlélés ital 114 HK
60 mester levél 150 HK
60 szerencse ital 174 HK
35 lerontás tekercs 7 arany

Ehhez tisztességes bor dukál. Barrique-olt(égetett tölgyfahordóban érlelt)
cabarnet sauvignon, franc, bevállalósabbaknak, akik a férfiasabb karakterű borokat kedvelik pinot noir. Harsány fiatal bor nem illik ide, a 2005-2006os évjárat megfelelő lehet.

+15 túlélés ital, szerencse ital, mester levél
siker esélye: 30%

+16 lerontás tekercs
siker esélye: 7-8%

+17-18 nagyon, nagyon örül!! egyedül megissza a bort!! 🙂

Ha a cél +18, akkor a leggyakrabban a fenti “töréses” technikát érdemes használni. 2-3 törés után kell berakni azt a +15-ös tárgyat, amit fejleszteni szeretnénk.
Itt már könnyen előfordulhat, hogy a törésre használt tárgyunk is 15-16-os lesz.
Ezt szépen visszarakjuk 15-re, és félrerakjuk. Előveszünk egy harmadik 11-es tárgyat, és megpróbájuk azt kétszer betörni. Ha sikerül, akkor elöször a 15-ös törésre használt tárgyat tesszük be a kovácsnak, és csak utána azt, amit tényleg fejleszteni akarunk.

A másik módszer, az egyszerűbb. Itt csak azt a tárgyat pluszoljuk, ami a céltárgyunk. Ha letörik, hát ez van. Majd vissza tornásszuk. Ez a módszer gyorsabb lehet, ha nagyon megy a pluszolás,és ha bejön, akkor nagyon-nagyon sok holdkövet lehet vele spórolni. Ha meg letörik és nagyon nem akar viszamenni, akkor pedig hagyjátok. Majd pár óra, vagy esetleg nap után érdemes próbálni újra. Ha nem sürgős, akkor ez a módszer is célravezető lehet.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük