Ékszerkészítés

Ez egy meglehetősen bonyolultnak tűnő dodlog, pedig ha rájössz a nyitjára meglátod, hogy nem az. Viszont drága mulatság, és időigényes is.

Első lépés

Három lehetőséged van az első lépésre:

  • Veszel ékszereket és mesterformulát amit elviszel a kovácshoz és benyomod őket sorban. (Talált üres ékszerekkel olcsóbb mert nem kell venni) A legjobbakat félreteszed (+6 vagy nagyobb már jónak számit) Azt azért vedd figyelembe, hogy 20 ékszerből 1-2 lesz JÓ. Ez durván egy arany kiadást jelent.
  • Ha találsz JÓ ékszert mob-nál akkor az is megfelel, de lvl45-50 alatt ne is számits +5 ös cuccra. Sárga ékszereket már nem lehet tovább fejleszteni!
  • Veszel mástól kék bonuszos JÓ ékszert. (!!dungis nem jó!! nem lehet továbbfejleszteni) Ha minden jól ment, szert teszel léhány +6 vagy jobb ékszerre. Innen nehezebb és veszélyesebb a dolog.

Második lépés

Szükséges kellékek beszerzése:

  • Alkimista formulája, Gyártani lehet a gyártó NPC-nél, hozzávalókat a “Meghivó a 2. csatába”, “Arahor bástya üznete (Gyenge)” “Arahor bástya üznete (Erős)” papirokkal hozzáférhető helyen lehet beszerezni. A pontos hozzávalók, és mennyiségük a gyártónál megnézhetőek. Ez a leghosszadalmasabb és időigényesebb része az egésznek.
  • “Ösztönzés Könyve” ez biza HK cucc, és enélkül neki se kezdj a tovább fejlesztésnek, mert teljesen reménytelen hogy sikerüljön. Ami veszélyessé teszi a dolgot, hogy a mesterrel történő fejlesztéssel ellentétben, itt elveszíted az ékszert ha az eljárás sikertelen. Ezért soha ne a rajtad lévő ékszerekkel kisérletezgess! Viszont a második fejlesztésnél már magasabb értékek, és többféle iródik bele. Többnyire az egyféle +bonusos ékszerből négyféle +bonusos lesz, és sárga színű. A legmegasabb érték az SSS jelzésű. A legmagasabb valahalátott +érték a +11 (ez NAGYON ritka a +8 már kifejezetten jónak számít).

Miért éri meg az ékszerkészítés ha ilyen nehéz? Több okból is…

  • Egy jó támadóerőt növelő ékszer szett annyit tesz a fegyvered erejéhez, mintha +2 -vel magasabbra fejlesztetted volna. (a +16os pálcád rögtön +18as sebzésű lesz)
  •  Ha jók benne az élet +ok (+120-180 már nagyon jó) és azt felszorzod az ékszereid számával, akkor +6-800 HP-ra tehetsz szert, ami Pap buffnál mégjobban kijön WAR-on, ugyanis az %-ban emeli az értéket. (pl. alap életed 2800 + pap áldás 10%= 3080, ékszerezve 3400+10% = 3740) és az a +élet nagyon jól jön.
  • A négy különböző bonus között lehet olyan ami további életet ad hozzád (kitartás), valamint olyan ami növeli a Manád értékét +Érzék.

Tehát ha átgondolod, és neki állsz ékszert késziteni ajánlatos olyanra elnyomni a nehezen megszerzett. Alkimista tekercset ami neked való. Tehát az alap egy Warrior-nál (Harcos) legyen Erő +5 vagy nagyobb, a többi bonust majd az alkimista beleírja. Erre néhány jótanács:

  • Mágikus karaktereknek: Intelligencia +, bölcsesség+
  • Harcosoknak: Erő +
  • Íjászoknak: Ügyesség +
  • Éjjeljáró: Erő, vagy ügyesség+

A fentiekből következik, hogy egy JÓ sárga ékszer (S, SS, SSS) értéke igen magas. Figyelembe véve a ráforditott pénzt, időt, HK-t.  Ezért mikor mesterrel nyomsz, és kijön egy nem neked való +6-7-8 érték, arra is érdemes rányomni az alkimistát, ha van még, mert jó áron el tudod adni, és abból megint tovább kísérletezhetsz.

Sok sikert az ékszerkészítéshez!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük